Support

Op zoek naar het antwoord op jouw vraag? Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen. Het antwoord op je vraag toch niet gevonden? Neem dan contact op met ons via info@trendstoreonline.nl. We helpen je graag verder!

  • Kan ik een bestelling terug sturen?

    Dit is mogelijk indien de koper binnen 14 dagen na de bestelling een retour aangeeft. In dat geval dient de koper de goederen zo spoedig mogelijk te retourneren naar Trendstore Online, Turnhoutseweg 35, 5541 NW Reusel. De kosten en het risico van de terugzending zijn voor de koper. Volgende goederen kunnen in geen geval worden teruggenomen:

    • Onvolledige en beschadigde goederen en goederen waarvan de verpakking onvolledig of beschadigd is;
    • Toestellen die reeds gebrand hebben of goederen die reeds gebruikt zijn.

    Zie ook onze Algemene Voorwaarden voor alle regels omtrent een retour.

  • Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

    Wij geven je graag de mogelijkheid om zelf de betaalwijze van je aankoop te kiezen. Wij werken samen met Sisow om een veilige en efficiënte afhandeling te garanderen. Betalen kan via de volgende diensten:

    • iDEAL (Nederland)
    • Bancontact (België)

  • Is er een magazijnmeester

    Ja: Adje